Η σχέση της Nintendo με την τεχνολογία είναι ιδιαίτερη. Από τη μία, όταν παρουσίασε το Nintendo 64 ήταν ίσως η ισχυρότερη κονσόλα στην αγορά. Το Wii, από την άλλη, είχε επιδόσεις επιπέδου Playstation II την περίοδο που το ίδιο το PS2 ήταν παρωχημένο. Τώρα όμως, με το Wii U, η Nintendo ετοιμάζεται να δείξει τα Hardware δόντια της.
Στην καρδιά του Wii U θα χτυπάει ένας πολυπύρηνος επεξεργαστής της IBM κατασκευασμένος με τεχνολογία 45nm, ο οποίος λέγεται πως βασίζεται στην τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε στον υπερυπολογιστή Watson της εταιρείας. Επίσης, η ενσωματωμένη DRAM θα "έχει τη δυνατότητα να τροφοδοτεί τον επεξεργαστή με μεγάλα πακέτα δεδομένων, για μια πιο ομαλή εμπειρία ψυχαγωγίας".
Στον τομέα των γραφικών, ο επεξεργαστής της AMD βασίζεται στη σειρά R700, που συναντάται στις τελευταίας γενιάς Radeon 4000 και θα έχει 1 GB μνήμη.
Ένα ακόμα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι η συνδεσιμότητα της επερχόμενης κονσόλας. Το Wii U θα διαθέτει μέχρι και τέσσερις θύρες USB, ενώ θα μπορεί να δέχεται και SD cards. Μάλιστα, μπορεί κανείς να επεκτείνει την εσωτερική μνήμη flash με τη χρήση μνημών USB και SD.
Τέλος, ανακοινώθηκαν και λεπτομέρειες για το δισκάκι που θα χρησιμοποιεί. Θα έχει χωρητικότητα όση αυτή του single layer Blu-Ray (25GB) και πως ο λόγος που επέλεξε η Nintendo ένα νέο τύπο δίσκου ήταν για να μην επιβαρύνουν την τιμή του συστήματος με το κόστος για τις πατέντες που συνοδεύουν κάθε blu-ray drive. Δεν είναι ξεκάθαρο όμως το αν το δισκάκι αυτό θα υποστηρίζει dual layer με χωρητικότητα 50GB, ενώ επίσης άγνωστη είναι και η χωρητικότητα του σκληρού δίσκου που θα ενσωματώνει το Wii U - φήμες λένε πως θα φτάνει μέχρι τα 8GB.
Πάντως, για να έχετε την αίσθηση της ιπποδύναμης, το Wii U ήδη υποστηρίζει την μηχανή γραφικών CryEngine's της Crytek, που είναι γνωστή για το υπερ-απαιτητικό Crysis. Και λίγες ημέρες μετά από αυτή την ανακοίνωση, ο κοντινότερος αντίπαλος της Crytek, η Epic Games, δήλωσε πως το Wii U θα υποστηρίζει πλήρως και τη δική της High-end μηχανή γραφικών, Unreal Engine 3.
Αυτό βεβαίως σημαίνει πως αρκετοί third party developers θα έχουν άμεσα τη δυνατότητα να αναπτύξουν τίτλους υψηλής ποιότητας για τη νέα κονσόλα.
πηγή:pcsteps.gr